اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نهاده‌های دامی به آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۶:۰۵
کد خبر: ۱۲۸۵۷۳۶
اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نهاده‌های دامی به آذربایجان غربی
مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در مرحله اول ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به دامداران این استان برای تامین بخشی از هزینه نهادهای دامی مورد نیاز اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، پرویز بستانچی مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی افزود: این تسهیلات ارزان قیمت در قالب دامدار کارت روستایی و عشایری به عنوان سرمایه در گردش و بهره‌مندی از نهاده‌های مورد نیاز به دامداران استان پرداخت می شود. 

بستانچی با بیان اینکه سقف این تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال بوده و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی با معرفی مدیریت های جهادکشاورزی شهرستانها پرداخت می شود ،ادامه داد: این تسهیلات یکساله و با سود ۱۱ درصد است که استفاده از آن تنها در پایانه های فروش شرکتهای تعاونی توزیع کننده نهاده در شهرستانها که لیست آنها به عنوان کارگزار توسط معاونت بهبود تولیدات دامی استان به بانک‌های کشاورزی در سطع استان معرفی شده است، امکان پذیر خواهد بود .

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه دامداران با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان خود جهت دریافت این تسهیلات به بانک معرفی می شوند، افزود: میزان تخصیص تسهیلات به دامداربستگی به تعداد دام های وی دارد که این موضوع توسط جهاد کشاورزی بعد از تائید تعداد دام موجود پلاک کوبی شده  و بصورت نامه کتبی به بانک کشاورزی اعلام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه دامدارباید حتما در سامانه سیتا هم ثبت نام کند ، افزود: اوایل طرح مشکلاتی در سامانه سیتا وجود داشت که الان کاملا مرتفع شده و بدون ثبت نام در سیتا،تسهیلاتی به دامداران پرداخت  نمی شود.

بستانچی تاکید کرد:  از آغاز اجرای طرح تا کنون ۳۱ دامدار برای اخذ ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به بانک کشاورزی معرفی شده اند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز