اصلاح و توسعه نزدیک به ۱۹ کیلومتر از شبکه های آب و فاضلاب خوی

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۶۲۸۸
اصلاح و توسعه نزدیک به ۱۹ کیلومتر از شبکه های آب و فاضلاب خوی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : به منظور خدمات‌رسانی مستمر و بدون وقفه به شهروندان و ارتقاء سطح خدمات این امور با برنامه‌ریزی مناسب فعالیت‌های خود را به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، یدالله سلطانی با اشاره به بیش از ۱۸ کیلومتر  اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه انجام شده است ، عنوان کرد : از این مقدار بیش از ۶ کیلومتر مربوط به شبکه جمع آوری فاضلاب و مابقی نیز در حوزه شبکه آبرسانی است .

وی ادامه داد: در این راستا، شبکه آب به طول ۴ کیلومتر و ۲۱۰ متر در مناطق مختلف شهری و ۷ کیلومتر و ۸۷متر از شبکه آب نیز در مناطق روستایی این شهرستان از سوی شرکت آب و فاضلاب اصلاح و توسعه یافته است.

مدیر عامل شرکت با بیان اینکه جمع آوری وتصفیه فاضلاب یکی از  مهم‌ترین وظیفه ذاتی این شرکت است اضافه کرد: از زیر بنائی ترین زیر ساخت های تصفیه فاضلاب وجود شبکه های جمع آوری فاضلاب است .

سلطانی با اشاره به اینکه طرح اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهر خوی در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به ضرورت مدیریت مصرف آب، طرح اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در راستای تصفیه و استفاده مجدد در سطح شهر خوی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب از کارهای مستمر شرکت است عنوان کرد: در ۹ماه امسال هم این طرح اجرا شده و عملیات لوله گذاری ۶کیلومتر و ۷۳۸ متر از این شبکه انجام شده است.

انتهای پیام

نظر شما