انجام ۱۳۴۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان نقده

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۸۷۱۶۷
انجام ۱۳۴۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان نقده
مدیر جهاد کشاورزی نقده گفت : از آغاز تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در شهرستان تاکنون , یکهزار و ۳۴۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی صورت گرفته است که در این راستا تعداد ۱۰ پرونده به ارزش ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال برای صاحبان واحد‌های متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی ، سید کریم ابراهیم زاده در جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهرستان ضمن گزارش اقدامات انجام یافته در این زمینه، برضرورت تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم و  تشدید نظارت و بازرسی ها در بازار شهرستان تاکید کرد.

 وی اظهارکرد : همچنین در جهت تنظیم بازار شهرستان، مقدار ۱۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۹ تن برنج هندی و ۱۶ تن برنج تایلندی با نرخ دولتی در بین شهروندان توزیع شده است.

وی بیان کرد: جهت پایداری تولید و حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی نیز تسهیلات سرمایه در گردش در قالب دامدار کارت توسط مدیریت جهادکشاورزی برای دامداران روستایی و عشایری ارایه می گردد تا نسبت به تهیه نهاده های دامی خود اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی نقده گفت : همچنین شرکت پشتیبانی امور دام استان نیزگوشت مرغ و دام زنده مازاد مرغداران و دامداران را به صورت تضمینی خریداری می نماید تا ضمن تنظیم بازار وایجاد تعادل در عرضه محصولات از متضرر شدن تولید کنندگان نیز جلوگیری شود.

ابراهیم زاده با بیان اینکه بازرسان این اداره با همکاری بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت  و تعزیرات حکومتی به صورت مستمر و روزانه از سطح بازارکالاهای اساسی بازرسی می کنند، ادامه داد: با نزدیکی به ماه های پایانی سال ، نظارت ها و بازرسی ها از بازار تشدید خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز