تعویض ۴۸ کیلومتر شبکه سیم مسی برق مهاباد با کابل خودنگهدار

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۰:۱۰
کد خبر: ۱۲۸۷۶۱۰
تعویض ۴۸ کیلومتر شبکه سیم مسی برق مهاباد با کابل خودنگهدار
مدیر شرکت توزیع برق مهاباد گفت: امسال ۴۸ کیلومتر از شبکه سیم مسی برق شهرستان در راستای پایداری برق به کابل خود نگهدار تبدیل شده اس

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، جلال زایر مدیر شرکت توزیع برق مهاباد افزود: سال آینده نیز با توافق مدیر کل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی، تبدیل بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در مهاباد در دستور کار دارد تا میزان قطعی های برق شهرستان در مواقع مختلف به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قطعی های مکرر در سطح شهرستان به علت بارش برف و باران اتفاق افتاده بود، اضافه کرد: امسال با توجه به ساماندهی شبکه برق شهرستان و همچنین همکاری شهرداری در شاخه زنی درختان معابر هم اکنون علی رغم بارش های سنگین گزارشی مبنی بر قطعی برق گزارش نشده است.

مدیر شرکت توزیع برق مهاباد اظهار داشت: هم اکنون تمامی روستاهای این شهرستان دارای برق پایدار بوده و در صورت قطعی برق روستایی نیز اگر راه دسترسی مسدود نباشد در کمترین زمان ممکن نسبت به برقراری آن اقدام خواهد شد.

زایر اضافه کرد: اتفاقات برق در بخش خلیفان مهاباد مستقر شده و سرعت واکنش نسبت به قطعی های مکرر افزایش یافته است و در تلاش هستیم این امکان برای شهر تازه تاسیس گوگتپه فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امسال در کنار اجرای عملیات تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ چراغ اصلاح و نوسازی شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز