دستگیری ۲ متهم قتل عمدی متواری در مهاباد

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۸۸۵۰۴
دستگیری ۲ متهم قتل عمدی متواری در مهاباد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری و بازداشت ۲ متهم قتل عمدی متواری حادثه شهرستان مهاباد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در ۲۰ دیماه در پی وقوع نزاع بین دو خانواده در روستای داش تیمور مهاباد و انتقال مصدومین به بیمارستان، شخصی از اهالی جهت جویا شدن حال افراد مزبور و میانجی گری به  بیمارستان مراجعه می کند که توسط دو متهم دستگیر شده مورد جرح با چاقو قرار می گیرد و ضاربین متواری می شوند و شخص مضروب به علت شدت جراحات فوت می کند.
عتباتی افزود: با ورود دستگاه قضایی بازپرس پرونده موضوع را پیگیری و دستورات لازم را صادر می کند و در این راستا پدرمتهمین که در نزاع منتهی به قتل نقش موثری داشته دستگیر و در حین بدرقه به دادسرا توسط تعدادی از بستگان مقتول مورد هجوم قرار می گیرد و متهم مزبور و یکی از ماموران بدرقه پلیس مورد جرح با چاقو قرار می گیرند و ضاربین متواری می شوند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: با صدور دستورات قضایی قاطع توسط دادستان و اقدامات وسیع قضایی-انتظامی متهمین اصلی پرونده  که در وقوع قتل نقش مباشر را داشتند و قصد خروج غیرمجاز از مرز کشور را داشتند در شهرستان پیرانشهر شناسایی و دستگیر و  با قرار قانونی روانه زندان شدند.

 وی افزود: افرادی هم که  مبادرت به مخفی کردن این متهمین نموده بودند و با آنها همکاری و مساعدت جهت فرار کشور نموده  بودند نیز شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه اجازه بی قانونی و شرارت را در استان به هیچ کس نخواهیم داد، گفت: مردم باید قانون مداری را در اولویت قرار دهند و دعاوی و نزاعات خود را از طریق مراجعه به دستگاه  انتظامی و قضایی  پیگیری نمایند نه اینکه هر کس شخصاً با اقدامات خشن و غیرقانونی در جامعه اختلال ایجاد کند.

 وی در ادامه همه مردم را در اختلافات و نزاعها به خویشن داری و مراجعه به دستگاه قضایی جهت تظلم خواهی دعوت و از انجام کارهای خودسرانه و خارج از ضوابط قانونی بر حذر داشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز