افزایش سرانه بهداشتی با تکمیل بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس

۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۹۲۱۰۹
افزایش سرانه بهداشتی با تکمیل بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به مصوبات سفر اخیر استاندار به شهرستان سلماس گفت: پروژه احداث بیمارستان شهرستان سلماس‌ با افزایش ١۶٠ به ٢۶٠ تختخوابی و تغییر پیمانکار بالای ۴٠ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی با اشاره به مصوبات سفر اخیر استاندار به شهرستان سلماس اظهار داشت: پروژه احداث بیمارستان شهرستان سلماس‌ با افزایش ١۶٠ به ٢۶٠ تختخوابی و تغییر پیمانکار بالای ۴٠ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه ظرفیت‌های اجرایی این پروژه بیمارستانی با توجه به نیازهای شهرستان سلماس‌ ارتقا یافته، تصریح کرد: ٣ هزار مترمربع به زیربنای بیمارستان شهرستان سلماس‌ بعد از اصلاح و تأیید نقشه‌های معماری از سوی دانشگاه علوم پزشکی افزوده شد و مساحت کل زمین بیمارستان ۵٢ هزار مترمربع است.

حمزه‌لو اعتبار مصوب پروژه بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس برای سال جاری را ۵٨٠ میلیارد ریال اعلام‌ کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه ٢ هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و عملیات اسکلت و دیوار چینی در حال تکمیل است.

وی، احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در بزرگراه سلماس‌_صوفیان را از دیگر طرح‌های ساختمانی در شهرستان سلماس‌ عنوان کرد

مدیر کل راه و شهرسازی استان با تأکید بر اینکه تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در اولویت پروژه‌های عمرانی منطقه قرار دارد، ادامه داد: کارهای اجرایی ۴ کیلومتر باقی‌مانده از بزرگراه سلماس_خوی به عنوان بخش شمالی کریدور بزرگراهی غرب کشور رو به اتمام است.

حمزه‌لو به مسئله‌ تقاطع راه‌آهن «قره‌تپه» با پروژه‌ بزرگراه خوی - سلماس اشاره کرد و افزود: در جلسات مختلف با مدیران منطقه‌ای راه‌آهن این موضوع مطرح و راهکارهای فنی برای جابه‌جایی خطوط بررسی شده و در حال حاضر به دنبال استقرار زیرساخت‌های گمرکی و ریلی در  این ایستگاه هستیم تا از پتانسیل مرز برای افزایش مراودات تجاری استفاده کنیم.

انتهای پیام

نظر شما