راه اندازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در محلات آذربایجان‌غربی

۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۴:۱۹
کد خبر: ۱۲۹۴۰۳۹
راه اندازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در محلات آذربایجان‌غربی
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی : با توجه به رسالت و نیازی که در محلات احساس می‌شود، گروه‌های ویژه امر به معروف و نهی از منکر در محلات این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، حجت الاسلام بهنام دلریش دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: این گروه‌های محله محور با استفاده از پتانسیل و توان نیرو‌های مردمی در محلات راه اندازی خواهد شد.

باید به این مساله توجه کرده که همت و تلاش مردمی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه نیاز اساسی است که امروز باید به آن توجه ویژه شود.

او گفت: ظرفیت گروه‌های جهادی و مجموعه‌های فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند به عنوان پشتیبان و پیشران موضوع امر به معروف و نهی از منکر باشد.

او گفت: گروه‌های مردمی به عنوان حامیان و هدایت کنندگان عامه در خصوص اهداف ستاد و نیز ترویج و ارتقای مباحث مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر هستند که امید است با راه اندازی و فعالسازی این گروه‌ها در محلات بتوانیم قدمی در زمینه عمومی کردن مباحث برداریم.

نگاه ستاد به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در زمینه خاص نظیر حجاب و عفاف محدود نیست و هدف از راه‌اندازی گروه‌های محله محور نیز نه تنها این مباحث بلکه پیگیری و تلاش در راستای حل مشکلات اجتماعی و عمومی هر محله توسط اهالی همان محله است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز