دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با نماینده ولی‌فقیه در استان به‌ مناسبت دهه مبارک فجر

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۴:۲۷
کد خبر: ۱۲۹۶۳۵۰
دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با نماینده ولی‌فقیه در استان به‌ مناسبت دهه مبارک فجر
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی با حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت دهه مبارک فجر با حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی دیدار کرد.

در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ترتیب یافت، محمدصادق معتمدیان با گرامیداشت این ایام مبارک ضمن تشریح دستاوردهای نظام‌ مقدس اسلامی گفت: تمام تلاش دولت سیزدهم و بویژه رئیس جمهور محترم حل مشکلات مردم و بویژه رفع مسائل و مشکلات معیشتی مردم است .

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین به برخی از اقدامات انجام شده در مدت حضور خود در استان نیز اشاره نمود و افزود: حضور با برنامه در شهرستان‌ها، بازدید های مداوم از واحد ها تولیدی و صنعتی برای رفع مسائل و مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی در قالب یکشنبه‌های تولید ، دیدار های منظم با وزرا و مسؤلان ارشد نظام در تهران برای پیگیری مطالبات ملی مردم استان ، پیگیری برای حضور هلدینگ های بزرگ صنعتی برای سرمایه گذاری در استان ، شناسایی و پیگیری جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان ، روانسازی فعالیت‌های مرزی، انتصاب افراد کارآمد، انقلابی و جهادی تنها گوشه‌ای از اقدامات انجام شده در این مدت کوتاه است. 

وی ادامه داد: با تمام توان و استفاده از ظرفیت های ملی و استانی برای پیشرفت و توسعه استان تلاش می‌کنیم. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار از تلاسهای دولت سیزدهم و ویژه استاندار آذربایجان‌غربی در توجه به مناطق محروم و کم برخوردار و استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستانها برای پیشرفت استان قدردانی و برای تمامی دولت مردان در عرصه خدمت به مردم آرزوی موفقت و سربلندی کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز