معتمدیان در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های صنعت برق: اقدامات شایسته حوزه برق‌رسانی در آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۹۶۸۵۶
معتمدیان در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های صنعت برق: اقدامات شایسته حوزه برق‌رسانی در آذربایجان غربی
همزمان با دهمین روز از دهه فجر پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاون عمرانی استاندار، فرماندار ارومیه و جمعی از مدیران صنعت برق بهره برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی صبح امروز در ادامه پروژه‌های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق استان به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه صنعت برق با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، معاون عمرانی استاندار، فرماندار ارومیه و جمعی از مدیران صنعت برق برگزار شد. 

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان صنعت برق استان قدردانی کرد و گفت: یکی از اولویت‌های مهم در توسعه توجه به زیرساخت‌ها می‌باشد که خوشبختانه در استان آذربایجان غربی در حوزه برق‌رسانی اقدامات شایسته و قابل توجهی انجام شده است. 

fe0b1527-bdf3-4e3e-b387-a60f96533675

وی همچنین خاطر نشان کرد: علی‌رغم شرایط خاص استان مانند صعب‌العبوری و کوهستانی بودن بسیاری از مسیرهای روستایی، محدودیت‌ها و شرایط ویژه مرزی، اما با تلاش‌های زحمت‌کشان عرصه صنعت برق استان شاهد هستیم که در بسیاری از شاخص‌ها بالاتر از متوسط کشوری است. 

معتمدیان در ادامه بر نگاه ویژه و همت جهادی مسئولین در خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم استان تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما