افزایش پایگاه های اورژانس به ۱۰۹ در آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۸:۲۳
کد خبر: ۱۲۹۷۴۰۳
افزایش پایگاه های اورژانس به ۱۰۹ در آذربایجان غربی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی : با بهره برداری از ۱۱ پایگاه اورژانس جدید در استان تعداد پایگاه‌ها به ۱۰۹ پایگاه رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، دکتر محمد امین ولی زاده در آیین افتتاح پایگاه‌های اورژانس در مناطق مختلف آذربایجان غربی گفت: در سطح استان شاهد افتتاح ۱۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ هستیم که ۶ پایگاه شهری و ۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای را شامل می‌شود.

وی می‌گوید: برای راه اندازی یازده پایگاه نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار، برای تهیه آمبولانس، مکان، تجهیزات و تامین نیروی انسانی هزینه شده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ساختمان دو باب از پایگاه‌های راه اندازی شده در شهرستان میاندوآب تماما خیرساز می‌باشد که جا دارد از این خیرین نیک اندیش تشکر و قدردانی بنمایم.

مقام عالی سلامت استان گفت: در حال حاضر در استان آذربایجان‌غربی ۱۰۹ پایگاه اورژانس شامل ۴۷ پایگاه شهری و ۶۱ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی به مردم استان ارائه خدمات می‌کنند.

وی می‌گوید: به زودی احداث ۲ باب پایگاه اورژانس در شهرستان سردشت شروع خواهد شد و هم اکنون یک باب پایگاه فوریت پزشکی در تازه شهر سلماس توسط یکی از خیرین بزرگوار در حال احداث می‌باشد که نزدیک به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز