آغاز عملیات احداث ۱۷ کیلومتر بزرگراه در آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۲۹۹۳۱۳
آغاز عملیات احداث ۱۷ کیلومتر بزرگراه در آذربایجان غربی
با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی امروز ۲۸ بهمن ماه عملیات احداث ۱۷ کیلومتر بزرگراه با اعتباری بالغ بر ۳۴۳۰ میلیارد ریال در مسیر های کریدور غرب کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی،سید محسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این مراسم از احداث ١٠٠ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در محدوده راههای آذربایجان‌غربی در سال‌جاری خبر داد و گفت: پیشبرد پروژه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که پایانه مرزی بازرگان را به بندر امام خمینی (ره) متصل می‌کند را دنبال می‌کنیم چرا که این استان جایگاه مهمی در توسعه حمل‌ونقل بین‌المللی دارد. 

وی با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری است، افزود: تکمیل بخش‌های باقی‌مانده این گذرگاه بین‌المللی افزون بر کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در محرومیت‌زدایی از جنوب استان تأثیرگذار است. 

IMG_20220217_121323_524

حمزه لو، آغاز عملیات ساماندهی ورودی مجتمع پتروشیمی مهاباد را به عنوان نخستین پروژه مشارکتی در حوزه راهسازی برشمرد و تصریح کرد: پس از یکسال پیگیری، ٢ کیلومتر و ۵٠٠ متر از سه‌راهی دارلک به عنوان بخش پرتردد کریدور بزرگراهی غرب کشور با مشارکت مجتمع پتروشیمی مهاباد و نظارت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی احداث می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان، به شروع عملیات ٧ کیلومتر از محور مهاباد-میاندوآب خبر داد و ادامه داد: در مجموع ١٧ کیلومتر بزرگراه در استان با اعتبار ٣ هزار و ۴٣٠ میلیارد ریال احداث می‌شود که برنامه‌ریزی شده تا سال آینده تکمیل شود. 

این مراسم  به صورت نمادین در مسیر بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز