تمرکز بر سرمایه گذاری؛ مهمترین اولویت اقتصادی آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۹۰۳۴
تمرکز بر سرمایه گذاری؛ مهمترین اولویت اقتصادی آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی گفت : تسریع در روند جذب سرمایه گذاری، پیشران اصلی توسعه استان برای سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی کاوه صبح امروز برای سرمایه گذاری برای ایجاد کارخانجات تولید کربنات سدیم و انواع شیشه و بلور به میزان ۱۰ هزار میلیارد تومان با استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.

این دیدار دومین دیدار شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی کاوه با استاندار آذربایجان غربی بوده و اولین دیدار پیش از این در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان انجام شده بود.

استاندار آذربایجان غربی در دیدار نخست، دستورات لازم در خصوص جانمایی و تحویل زمین و همچنین همکاری ادارات منابع طبیعی و محیط زیست و دستگاه‌های خدمات رسان با شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی کاوه را صادر کرده و اقدامات مربوطه در این خصوص تا به امروز محقق شده است.

در این راستا، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی کاوه که برای آغاز عملیات اجرایی به استان سفر کرده اند، در دیدار امروز از استاندار آذربایجان غربی جهت تسهیل در امر سرمایه گذاری و دستورات مساعد صادر شده، قدردانی کردند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی کاوه در استان، گفت: سیاست‌های دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ بر مبنای رشد اقتصادی تنظیم شده و ۴۵ درصد از هدف گذاری برای تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد کشور نیز مربوط به بخش سرمایه گذاری می‌باشد.

محمدصادق معتمدیان همچنین مهمترین اولویت‌های اقتصادی استان را تمرکز بر سرمایه گذاری، شناسایی و احصاء موانع پیش روی سرمایه گذاران و جدیت در رفع موانع اعلام کرده و می گوید: حذف زوائد، از دست ندادن فرصت ها، اعتماد به سرمایه گذاران دارای اهلیت و تسریع در روند جذب سرمایه گذاری، پیشران اصلی توسعه استان برای سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز