اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در خصوص چهارشنبه آخر سال

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۰۹۹۶۴
اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در خصوص چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خطر قرمز پلیس است، گفت: پلیس استان با هنجارشکنان و مخلان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی سردار مسعود خرم نیا در تشریح این خبر اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی همواره با نگاهی جامعه محور و مردمی سعی دارد تا از آسیب ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت دهی یکایک آحاد جامعه، مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود که همان استقرار نظم و امنیت است را به بهترین شکل به انجام برساند.

وی افزود: درفرماندهی انتظامی استان به عنوان متولیان نظم و امنیت جامعه برخود می بالیم که پلیسِ چنین شهروندان فهیم و هوشمند و فرهنگ دوستی هستیم و با همراهی مردم عزیز، در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهی همانند همیشه، هوشیارانه در کنار مردم شریف استان بوده و با همکاری یکدیگر تمام سعی و تلاش خود را داریم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری نمائیم.

فرمانده انتظامی  استان در ادامه تاکید کرد: پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست بلکه در کنار آنان از بار روانی مثبت چنین جشن هایی لذت می برد و رویکرد پلیس در این مراسم؛ اجتماعی و فرهنگی است اما هر اقدامی باید منطبق بر منطق و قانون و برقراری نظم و امنیت عمومی باشد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال، افزود: افرادی که به هر نحوی در این شب موجب سلب آسایش مردم شوند دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی(۱۵ فروردین) در اختیار مراجع قانونی هستند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه به شهروندان توصیه کرد: هر چقدر این مراسم ها خانواده محور و با نظارت بزرگترها باشد، بطور طبیعی اتفاقات کمتری به وقوع می پیوندد و از طرفی تخلیه هیجانات کودکان، نوجوانان و آگاهی از حقوق خود و دیگران می تواند نوید بخش استقبال از بهار باشد.

فرمانده انتظامی  استان در پایان با اشاره به محدودیت های ترافیکی چهارشنبه آخر سال خاطر نشان کرد: این محدودیت ها از روز سه شنبه  ۲۴ اسفند ماه از ساعت: ۱۷۰۰ تا پایان تردد و در روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه از ساعت : ۵ صبح تا ساعت: ۱۰۰۰ همان روز در محورهای روستای بند و جانوسلو برقرار خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما