معتمدیان :رویکرد دولت سیزدهم توزیع متوازن اعتبارات و امکانات در کشور

۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۱۳۵۰۵
معتمدیان :رویکرد دولت سیزدهم توزیع متوازن اعتبارات و امکانات در کشور
استاندار آذربایجان غربی گفت: محرومیت زدایی، توزیع متوازن اعتبارات و امکانات رویکرد دولت سیزدهم در روند توسعه همه جانبه کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در جمع مردم صمیمی شهر جدید التاسیس بکتاش، با اشاره به تداوم سفرهای شهرستانی در سال جاری گفت: در این سفرها نیازها و مطالبات مردم در راستای توسعه شهرستان با اولویت بندی، بررسی و بعد از تصویب در بازه زمانی مشخص اجرایی می شود.

استاندار آذربایجان غربی محرومیت زدایی، توجه به شهرستان های جدید التاسیس و توزیع متوازن اعتبارات و امکانات را رویکرد دولت سیزدهم در روند توسعه همه جانبه کشور عنوان کرده و افزود: در آذربایجان‌ غربی نیز در همین راستا و بر اولویت محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان متمرکز شده ایم.

وی شهرستان میاندوآب را یکی از قطب های مهم و تاثیرگذار در بخش کشاورزی و دامپروری در استان معرفی کرده و اظهار داشت: با توسعه واحدهای فرآوری و جذب سرمایه گذار در این بخش و جلوگیری از خام فروشی و فرآوری محصولات تولیدی، این شهرستان می تواند در تحقق رشد اقتصادی مدنظر دولت در استان در سال‌جاری نقش موثری ایفا کند.  

معتمدیان با اشاره به برگزاری جلسه‌ شورای برنامه ریزی و توسعه استان به محوریت شهرستان میاندوآب در پایان این سفر، افزود: در این شورا تکالیف دستگاه های اجرایی برای شتاب بخشیدن به توسعه شهرستان میاندوآب مشخص و دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای این تکالیف و مصوبات هستند. 

وی در پایان ضمن اعلام کمک ده میلیارد ریال به شهرداری شهر جدیدالتاسیس بکتاش، برای حل مشکلات این شهر قول مساعد داد‌.

 انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز