استاندار آذربایجان غربی: تصویب ۹۴ مصوبه برای رشد و توسعه شهرستان میاندوآب

۱۴۰۱/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۱۳۹۴۶
استاندار آذربایجان غربی: تصویب ۹۴ مصوبه برای رشد و توسعه شهرستان میاندوآب
استاندار آذربایجان غربی : از منابع ملی، استانی و شهرستان میاندوآب در یک زمان بندی مشخص برای اجرا و تکمیل ۹۴ مصوبه استفاده خواهد شد.

محمدصادق معتمدیان امروز در گفتگو با خبرنگاران، تصویب ۹۴ مصوبه برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در جهت رشد و توسعه میاندوآب را از نتایج سفر شهرستانی خود به این شهرستان اعلام کرده و افزود: با تلاش کارشناسی شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ۷۷ مصوبه عمرانی برای تکمیل پروژه های زیرساختی میاندوآب به تصویب رسید که بخشی از مصوبات سفر اخیر به این شهرستان می باشد.

وی ۹۴ مصوبه را حاصل تلاش اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مدیران استانی و شهرستان و نماینده مردم شهرستانهای میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی عنوان کرده و یادآور شد: از منابع ملی، استانی و شهرستان میاندوآب در یک زمان بندی مشخص برای اجرا و تکمیل ۹۴ مصوبه مذکور استفاده خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین اجرای این مصوبات را در رشد و رونق اقتصادی و تکمیل زیرساخت های عمرانی شهرستان میاندوآب تاثیرگذار دانسته و افزود: در حوزه های بهداشت و درمان، توسعه فضاهای آموزشی و ... در مرکز شهرستان، شهر بکتاش و روستاهای تابعه شهرستان مصوبات ارزشمندی داشتیم.

معتمدیان در ادامه با یادآوری تصمیم سرمایه گذاری نهادهای حاکمیتی در بخش کشاورزی بخصوص مجتمع بزرگ کشت و صنعت شهرستان میاندوآب، خاطرنشان کرد: میاندوآب یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری استان بوده و در راستای تولید نهال، شهرک تولید نهال در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی ایجاد بندر خشک در شهرستان میاندوآب را نیز از جمله مصوبات اخیر اعلام کرده و افزود: با توجه به ظرفیت اقتصادی و زیرساخت های منطقه، جذب سرمایه گذار و اخذ مجوزهای ملی برای ایجاد بندر خشک، می تواند تحول بزرگی را در شهرستان و استان ایجاد کند.

استاندار آذربایجان غربی در پایان، ایجاد گلخانه را در راستای مدیریت منابع آبی، از اولویت های شهرستان میاندوآب معرفی کرده و گفت: با تعامل و همکاری مدیران استانی و شهرستان و حمایت نماینده میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس، به زودی شاهد رشد و توسعه این شهرستان در حوزه های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز