معتمدیان : پیگیری اتمام پروژه های در دست ساخت در حوزه ورزش ضروری است

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۰۷:۴۴:۰۱
کد خبر: ۱۳۱۶۹۶۲
استاندار آذربایجان غربی : ارتقای شاخص های این حوزه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان تا پایان دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ،​ محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت توسعه اماکن ورزشی در مناطق مختلف استان، افزود: باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه ارتقای جایگاه استان بین استان های مختلف کشور را در سرانه و زیرساخت های ورزشی فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا از ظرفیت های مختلف به ویژه اعتبارات استانی و ملی، ظرفیت بخش خصوصی، توان سخت افزاری نهادهای مختلف و همچنین خیّران بیشتر استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر نگاه ویژه دولت به توزیع متوازن امکانات در کشور ادامه داد: جبران عقب ماندگی ها در همه بخش ها از جمله مهمترین برنامه های دولت است و همین امر در حوزه ورزش نیز با جدیت دنبال می شود.

معتمدیان اولویت بندی در اجرای طرح های ورزشی را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: طرح هایی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید در اولویت اجرا و اتمام قرار گیرند.

وی توجه به توسعه ورزش قهرمانی در کنار اجرای برنامه های ورزش همگانی را مهم دانست و تاکید کرد: به هر ۲ بخش ورزش همگانی و قهرمانی توجه ویژه ای صورت گیرد و در کنار توجه به توسعه ورزش در سطوح مختلف جامعه، از قهرمانان نیز حمایت ویژه شود.

استاندار آذربایجان غربی ظرفیت استان در میزبانی مسابقات مختلف ورزشی را یادآور شد و گفت: از این ظرفیت باید بیش از پیش استفاده شود و ما باید بتوانیم میزبانی رخدادهای مهم ورزشی را در ارومیه و دیگر شهرهای استان شاهد باشیم

انتهای پیام

نظر شما