حجت الاسلام قریشی : اولویت شرکتهای دانش بنیان در بخش کشاورزی باشد

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۳:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۶۹۰۱
حجت الاسلام قریشی : اولویت شرکتهای دانش بنیان در بخش کشاورزی باشد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه : توجه به تولید دانش بنیان در بخش کشاورزی استان با توجه به گردش مالی ۹۰ هزار میلیاردی در این حوزه باید در اولویت مسوولان و برنامه ریزان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان در آیین تکریم و معارفه سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به صراحت درباره مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی و تأکید ایشان بر توسعه تولیدات دانش بنیان از جمله در حوزه گندم، دانه های روغنی و گیاهان دارویی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی ادامه داد: کشاورزی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین فعالیت های اقتصادی در استان است که با توجه به پتانسیل بالای این بخش در رونق اقتصادی و تامین امنیت غذایی نیاز است از این بخش حمایت بیشتری شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در ادارات، وظیفه ارتقای کارآمدی نیروی انسانی از لحاظ معرفتی و اخلاقی، افزایش انگیزه و امید در کارکنان را برعهده دارد، اضافه کرد: با توجه به اینکه طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها هم مورد توجه مجلس و دولت است و باید اجرا شود بی‌شک نقش روحانیان در مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها، برای تببین و روشنگری افکار عمومی در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: همه اعمال ما باید مبتنی بر تقوا باشد و مسوولان باید ارتباط با خداوند متعال، تحویل و خدمت صادقانه در مسوولیت و یاری از خداوند در انجام وظایف محوله را در سرلوحه کارهای اجرایی خود قرار دهند.

در این آیین طی حکمی از طرف حجت الاسلام سیدحسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام رضا میرزاجانی به سمت سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی شد که حکم ابلاغ وی توسط حجت الاسلام قریشی امام جمعه ارومیه به وی اعطا شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز