افزایش نظارت و بازرسی کالا‌های اساسی در ارومیه

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۲۸۶۹۰
افزایش نظارت و بازرسی کالا‌های اساسی در ارومیه
مدیر جهاد کشاورزی ارومیه از برخورد قاطع با محتکران و اختلال گران عرضه کالا‌های اساسی در شهرستان ارومیه با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، پرویز امجدی مدیر جهاد کشاورزی و فرمانده قرارگاه امنیت غذایی شهرستان ارومیه گفت: قیمت ۱۲ قلم کالای اساسی توسط وزارت جهاد کشاورزی و طی هماهنگی با انجمن‌ها پیشنهاد داده شده که قیمت نهایی پس از تصویب در ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت، توسط ستاد هدفمندی یارانه‌ها اعلام خواهد شد.

او می گوید:هرگونه افزایش قیمت بدون تصویب ستاد تنظیم بازار ممنوع است و شهروندان می‌توانند تخلفات واحد‌های صنفی را از طریق خطوط ارتباطی ۱۲۴ و ۱۳۵ به نهاد‌های مذکور اطلاع رسانی نمایند.

او گفت: قرارگاه امنیت غذایی شهرستان ارومیه با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود خود و نیرو‌های مردمی به صورت مستمر بر رعایت قیمت‌ها و جلوگیری از احتکار و گرانفروشی نظارت و با متخلفان به صورت قاطع و سریع برخورد خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی شهرستان ارومیه می گوید: در ادامه روند بازرسی و مانور‌های اجرا شده و نیز بر اساس مصوبات قرارگاه امنیت غذایی کشور و جلسات برگزار شده، به منظور تشدید نظارت و کنترل تورم انتظاری مقرر گردیده است از بیست و دوم اردیبهشت ماه، روزانه بیش از ۷۰ اکیپ مشترک گشت نظارتی در دو شیفت صبح و عصر بر روند توزیع کالا‌های اساسی سطح شهرستان ارومیه نظارت داشته و قیمت محصولات را رصد کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز