اختصاص هزار میلیارد ریال برای توسعه زندانبانی اسلامی در آذربایجان غربی

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۹۰۲۲
اختصاص هزار میلیارد ریال برای توسعه زندانبانی اسلامی در آذربایجان غربی
مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی گفت: هزار میلیارد ریال برای اتمام و پیشرفت پروژه‌های عمرانی در زندان‌های استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، مجتبی محمدی  مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی گفت: برای تعمیر، تجهیز و بهسازی زندان‌های فرسوده و بازسازی اماکن تربیتی و اشتغال مراکز تامینی آذربایجان غربی یک هزار میلیارد ریال  ختصاص یافت.

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی می گوید: از این میزان اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل، تجهیز وبهسازی کلیه ابنیه زندان مرکزی ارومیه و  بستر سازی فعالیت‌های مورد تاکید سند تحول قضایی  مصوب شده است.

به گفته وی ۴۰۰ میلیارد ریال نیز برای اتمام و تسریع در بهره برداری نهایی از پروژه ساخت زندان سلماس که بیش از ۱۲ سال است در حال ساخت می‌باشد برای  اختصاص یافته است.

محمدی به بهسازی و توسعه فضا‌های آسایشگاه و فرهنگی زندانیان میاندوآب براساس استاندارد‌های طبقه بندی اشاره نمود و گفت: مبلغ صد میلیارد ریال برای ایجاد فضای مناسب اجرای برنامه‌های فرهنگی و اشتغال در زندان میاندوآب اختصاص یافته است.

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی می گوید: امسال برای ساخت سازه‌های سوله‌ای کارگاه‌های اشتغال زندانیان ارومیه ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی دولت اختصاص یافته است که در صورت موفقیت در دفاعیه نهایی، ساخت و بهره برداری فاز اول مجموعه اشتغال زندانیان ارومیه سرعت خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز