استاندار: ارتقای شاخص های اقتصادی آذربایجان غربی یک ضرورت جدی است

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۶:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۱۷۸۱
استاندار: ارتقای شاخص های اقتصادی آذربایجان غربی یک ضرورت جدی است
محمد صادق معتمدیان : روند سرمایه گذاری باید تسهیل شود و حمایت از تولید برای افزایش اشتغال یک راهبرد اساسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، تعامل و هماهنگی با حوزه های درون و برون سازمانی دستگاه های اجرایی جهت توسعه متوازن استان بویژه مناطق محروم و دورافتاده، نظارت بر اجرای سیاست ها و خط مشی های کلان توسعه سرمایه گذاری با استناد به قوانین و اسناد بالادستی و قابلیت ها و ظرفیت های استان را از جمله وظایف این معاونت برشمرد و گفت: ظرفیت های مرزی استان این امکان را ایجاد می کند تا مدیریت و هماهنگی امور مربوط به ایجاد و راه اندازی بازارچه های مرزی و راهبری و هدایت آن به شکل جدی توسط معاونت اقتصادی پیگیری و اجرایی گردد.

وی با تاکید بر لزوم بسترسازی و هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی به منظور استفاده از فرصت های سرمایه گذاری توسط کارآفرینان داخلی و فراهم نمودن شرایط مناسب جهت جذب تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به ویژه همسایگان مرزی تصریح کرد: برون رفت از وضعیت فعلی با کار جهادی و شبانه روزی و پرهیز از پشت میز نشینی تحقق می یابد.

معتمدیان نظارت بر انجام مطالعات اقتصادی در راستای شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های استان در امر سرمایه گذاری، اشتغال، تولید و توسعه متوازن را مهم ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید برای افزایش اشتغال بویژه در بحث شرکت های دانش بنیان باید با هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت های علمی و عملی صورت گیرد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: واحدهای تولیدی راکد یکی از دغدغه های جدی بشمار می رود لذا انتظار داریم تا مدیران با حضور میدانی نسبت به احیای واحدهای راکد و نیمه راکد اقدام نمایند.

c12d477d-64a2-4e61-83d6-caf8b7ff8ca0

معتمدیان حمایت از تولید را یک راهبرد اساسی دانست و خاطرنشان کرد: قابلیت های استان در بخش های مختلف و عقب ماندگی در برخی شاخص های اقتصادی بر ضرورت توجه راهبرد اساسی حمایت از تولید تاکید دارد.

در این آئین، ضمن قدردانی از تلاشهای نادر صادقی، جواد کرمی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی معرفی شد‌.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز