کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک در ارومیه

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۲۱۶۷
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه با عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ ابراهیم جلیل پناه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت اشخاصی که در زمینه قاچاق مواد مخدر در "ارومیه" فعالیت داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودروی سمند را در مسیر " ارومیه- سلماس"  توقیف که در بازرسی از آنها؛ مقدار ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و ۱ دستگاه  خودرو(سمند) نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز