آرامش و امنیت امروز مرهون تلاش‌های دستگاه قضایی است

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۰۷:۵۴:۰۳
کد خبر: ۱۳۴۲۶۵۰
آرامش و امنیت امروز مرهون تلاش‌های دستگاه قضایی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه : آرامش و امنیت که در استان وجود دارد، مرهون تلاش‌های قضات و کارکنان زحمت کش دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در دیدار با اعضای شورای قضایی و شورای معاونین دادگستری آذربایجان‌غربی، گفت: مردم امیدشان در بسیاری موارد به دستگاه قضایی است و قضات و کارکنان دادگستری مسوولیت شان در قبال مردم بسیار سنگین بوده و گاهی یک دستگیری و دلداری ساده کمک بزرگی به ایشان است.

او گفت: هر کاری که در راه خدا باشد خیر و برکت بوده و باید کار‌ها در چارچوب رضایت خداوند متعال باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: لذا رسیدگی به پرونده و قضاوت و اجرای عدالت همگی در راه خدا هست و خداوند به عنوان عمل صالح از شما خواهد پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی می گوید: ارزش کار دستگاه قضایی هم در انجام کار‌های سخت است که یقینا با تقوای کارکنان و کار جهادی آن‌ها میسور می‌شود و مورد قبول خداوند متعال هم خواهد بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد این نهاد، گفت: رشد پرونده در استان مدیریت شده و ورودی خالص پرونده ۶ درصد کاهش یافته است.

ناصر عتباتی می گوید: در بحث اشتغال زندانیان هم کار‌های بسیار خوبی انجام شده و یک هزار و ۸۵۰ نفر مددجوی زندانی اکنون در کارگاه‌های بخش خصوصی و در خارج از زندان مشغول کار هستند.

او با اشاره به حضور گرم و پر شور مردم در بحث آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی اشاره کرد و گفت: در جشن گلریزان امسال ۱۱۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شد و در این بخش استان رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

عتباتی به ارائه خدمات در بستر الکترونیک هم اشاره کرد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ابلاغ بصورت الکترونیک انجام شده و رشد ۹۵ درصدی را در این بخش شاهد هستیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز