تداوم پویش اجتماعی #همه_با_هم_همیار_برق در آذربایجان‌غربی

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۳۴۶۲۱۸
تداوم پویش اجتماعی #همه_با_هم_همیار_برق در آذربایجان‌غربی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: پویش اجتماعی #همه_با_هم_همیار_برق در آذربایجان‌غربی با هدف جلب مشارکت حداکثری مشترکین در برنامه‌های مدیریت مصرف، ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر از تداوم پویش اجتماعی همه باهم همیار برق در استان خبر داد و گفت: پویش اجتماعی همه باهم همیار برق جهت جلب مشارکت حداکثری در کاهش مصرف برق در تابستان راه‌اندازی شده بود که با توجه به موثر بودن این پویش در میان مردم امسال نیز شرکت توزیع نیروی برق استان از عموم مردم برای پیوستن به این کمپین دعوت می‌کند.

وی افزود: این پویش از سال ۹۹ توسط این شرکت راه‌اندازی و در پی آن تعدادی از اصحاب رسانه، مسئولان و ورزشکاران مطرح استانی عضو این کمپین شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هدف از برنامه‌ریزی‌های انجام شده تابستان ۱۴۰۱ دستیابی به اهداف پیش رو برای کاهش دغدغه تامین برق مطمئن برای همه مشترکان است که این مهم تنها با همراهی تمامی مردم امکان پذیر است.

کیامهر خاطر نشان کرد: مهم ترین، ساده ترین و کوتاه ترین راه حل برای گذر موفق از پیک بار تابستان، مصرف بهینه و به اندازه‌ی انرژی است.

همه ما در مدیریت مصرف برق سهیم و مسئول هستیم

وی همچنین اضافه کرد: ایجاد تحول در نگرش مردم نسبت به مصرف برق، با توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی امری ضروری است که تا امروز کارهایی انجام شده است که بی‌تردید کافی نبوده و باید نگاه ویژه‌تری نسبت به این موضوع داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: این مولفه فرهنگی در جامعه باید شکل گیرد که برای استفاده از وسایل برقی برنامه زمانبندی داشته باشیم، مصرف بهینه تاکید و توصیه دین مبین اسلام و بخش مهمی از آموزه های دینی ما نیز ماست.

انتهای پیام

نظر شما