ضرورت ایجاد جبهه واحد در فضای مجازی برای مقابله با تهاجم دشمن

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۶۳۲۴
ضرورت ایجاد جبهه واحد در فضای مجازی برای مقابله با تهاجم دشمن
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه : ایجاد جبهه واحد مقابل تهاجم دشمن ضرورت امروز فضای مجازی است که باید به این سمت حرکت کنیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با انتقاد از اینکه برخی کانال‌ها و سایت‌ها مشغول تضعیف همدیگر هستند، گفت: ایجاد جبهه واحد مقابل تهاجم دشمن ضرورت امروز فضای مجازی است که باید به این سمت حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی افزود: اگر در این حوزه همگرا بوده و به سمت وحدت حرکت کنیم، بسیار موفق تر خواهیم بود.

وی با تاکید بر فعال شدن کمیته‌های تخصصی ذیل شورای فرهنگ عمومی در حوزه فضای مجازی، اضافه کرد: باید در این خصوص نهادهای مسوول کمک کنند البته با اهتمام ویژه در حوزه مباحث ایجابی فضای مجازی، وظایف نهادها و ارگان‌ها نیز باید مشخص شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی همچنین بر تقویت مبانی دینی مردم تاکید کرد و ادامه داد: اگر معنویت، تدین و تربیت دینی را تقویت نکنیم، عملکرد در حوزه فضای مجازی و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای در جامعه اثری نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در موضوع حجاب نباید به سمت سیاه نمایی رهاشدگی حرکت کنیم، اظهار کرد: نهادهای متولی باید در این خصوص وظیفه خود را بدانند و آن را به نحو احسن انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بر کنترل همزمان فضای مجازی و فضای حقیقی تاکید کرد و گفت: در کنار برنامه ریزی برای رصد و نظارت بر فضای مجازی، توجه به کنترل اماکنی نظیر آرایشگاه‌های زنانه و نهادهای متولی گردشگری که برخی تورهای بدون مجوز را ترتیب می‌دهند، نیز ضروری است.

وی همچنین با گرامیداشت پنجم مرداد، سالگرد تاسیس نماز جمعه در ایران اسلامی افزود: یکی از ارکان تقویت معرفت دینی مردم، نماز و نماز جمعه است و نماز های جمعه باید تقویت شود زیرا نص صریح قرآن کریم است که نماز را عاملی برای دوری انسان از فحشا و منکر می‌داند.

انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز