کاهش زمان یکساله ساخت بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین

۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۷۹۷۱
کاهش زمان یکساله ساخت بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این خصوص گفت: این انفجار با کار گذاشتن ۱۰ تن باروت در ترانشه انجام شد تا روند توسعه مسیر در کیلومتر ۲۵ بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر_تمرچین با سرعت انجام شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این خصوص گفت: این انفجار با کار گذاشتن ۱۰ تن باروت در ترانشه انجام شد تا روند توسعه مسیر در کیلومتر ۲۵ بزرگراه بین‌المللی نقده - پیرانشهر_تمرچین با سرعت انجام گیرد. 

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: عملیات ساخت این بزرگراه در مسیر ۶۰ کیلومتری محور نقده - پیرانشهر در حال انجام است و طبق برنامه کاری حوزه ساخت و توسعه راههای استان روند بهسازی و تعریض این مسیر در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام می‌رسد. 

وی ادامه داد: اهمیت توسعه و بهسازی بزرگراه بین‌المللی نقدهپیرانشهرتمرچین جهت اقتصادی شدن زیرساخت‌های حمل و نقلی در پایانه مرزی تمرچین حیاتی است.

طولانی شدن اجرای پروژه‌ها، افزایش هزینه‌ها، کاهش اثربخشی، پرداخت تعدیل‌ها و مابه‌التفاوت‌ها جهت جبران خسارات ناشی از این تأخیر را به دنبال دارد که این موضوع در پروژه احداث بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین با راهکار انفجار ترانشه مانع تقلیل یافت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز