ساخت ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۵۸۴۷۷
ساخت ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: از ۴۵ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت تسهیلات و خدمات از طرح نهضت ملی مسکن در استان چهار هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محسن حمزه لو با بیان اینکه ۱۶۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی ثبت نام کرده اند، ادامه داد: از این تعداد ۴۵ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت تسهیلات و خدمات طرح نهضت ملی مسکن هستند.

وی با اشاره به اینکه از چهار هزار واحد مسکونی در حال ساخت ۸۰۰ واحد در مرحله نازک کاری قرار دارد، افزود: تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی در مرکز استان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سایر شهرها سه میلیارد ریال تعیین شده است.

حمزه لو با اشاره به اینکه زمین برای اجرای این طرح ملی شناسایی شده است و مشکلی از بابت تأمین زمین وجود ندارد، گفت: سهم ابلاغی آذربایجان غربی از قانون جهش تولید مسکن ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد است.

وی اضافه کرد: افراد واجد شرایط باید در بازه زمانی ۲ ساله فرآیند ساخت و ساز را انجام دهند تا مشکلی در ادامه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به وجود نیاید در غیر این صورت اراضی واگذار شده، سلب امتیاز می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: ساخت و ساز مسکن به صورت‌های مختلفی از جمله انبوه سازی توسط پیمانکار و تعاونی مسکن و یا به صورت واگذاری زمین در قالب گروه‌های سه تا چهار نفره است.

انتهای پیام

نظر شما
نظرات
احمدی
|
-
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
0
سلام آقای استاندار در سلماس هنوز خبری از زمین هم که نیست
تا کی باید منتظر بمانیم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز