انجام ۲ هزار خدمت شرکت آب و فاضلاب خوی بصورت الکترونیکی

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۲:۴۳
کد خبر: ۱۳۶۱۹۳۵
انجام ۲ هزار خدمت شرکت آب و فاضلاب خوی بصورت الکترونیکی
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : خدمات الکترونیک، خدماتی دو طرفه است که از طریق اینترنت و فضای مجازی به کاربران خدمت رسانی می کند و هدف آن ارائه سریع خدمات و انجام سریع کلیه امور بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، رعنا قدردان گفت : به منظور توسعه دولت الکترونیک و طرح تکریم مراجعان، بیش از ۲۲ نوع خدمت غیرحضوری توسط این شرکت در پورتال شرکت و دفاتر پیشخوان به مشترکان ارائه می‌شود.

قدردان افزود : از ابتدای سالجاری یک هزار و ۶۸۲ خدمت بصورت الکترونیکی به مشترکان ارائه شده است که از این تعداد ۶۷۲ مورد درخواست انشعاب جدید آب و فاضلاب و یک هزار و ۱۰ مورد نیز خدمات پس از فروش را در بر میگیرد.

وی تصریح کرد : از ابتدای امسال ۲۵۰ هزار و ۱۵۵ فقره قبض در قالب پیامک به مشترکین ارسال شده است .

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خاطر نشان کرد : از سال ها قبل در ارائه خدمات به صورت غیر حضوری والکترونیک بحث های بسیاری وجود داشت و برخی خدمات کم و بیش از سوی دولت و ادارات به صورت الکترونیک درآمد و در آن روز ها کمتر کسی فکر می کرد که این خدمات به چه میزان مفید خواهد بود. اما با وجود شیوع بیماری کرونا و جا خوش کردن آن در کشور اهمیت این موضوع بسیار زیاد و برای همه روشن شد

قدران ادامه داد : کاهش هزینه‌های دولت، صرفه‌جویی در وقت و انرژی، کاهش فساد اداری و افزایش سطح آگاهی مردم، ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی، اجرای عدالت اجتماعی با استفاده از شفافیت و دسترسی به اطلاعات ، کاهش شکاف دیجیتال بین بخش‌های روستایی و شهری ، گسترش عدالت اجتماعی و اقتصادی در بین بخش‌های دورافتاده، بهبود شرایط اقتصادی و فراهم کردن فرصت‌های اقتصادی برای جوامع محروم ازمزیت های مهم تحقق دولت الکترونیک است.

گفت: علاوه بر سامانه یادشده، درگاه‌های دیگری شامل میز خدمت حضوری، میز خدمت الکترونیک و سامانه پاسخ‌گویی ۱۲۲ برای ارائه خدمات به مشترکان شهرستان خوی  نیز برقرار است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز