با تصویب ۱۷۶ مصوبه ؛ ارتقاء شاخص های توسعه در سطح شهرستان ارومیه

۱۴۰۱/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۶:۰۲
کد خبر: ۱۳۶۶۰۴۹
با تصویب ۱۷۶ مصوبه ؛ ارتقاء شاخص های توسعه در سطح شهرستان ارومیه
استاندار آذربایجان غربی : از ۱۷۶ مصوبه شورای برنامه ریزی استان، ۱۵۲ مورد عمرانی و ۲۴ مورد نیز اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در پایان شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای پیشرفت و آبادانی شهرستان ارومیه ۱۷۶ مصوبه به تصویب اعضای شورای برنامه ریزی استان رسید که ۱۵۲ مورد آن عمرانی و بقیه اقتصادی است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ارتقای شاخص‌های توسعه در شهرستان ارومیه بخصوص در روستا‌ها و مناطق محروم این شهرستان، افزود: پروژه‌های اولویت دار و عمرانی شهرستان ارومیه در حوزه‌های مدیریت شهری، زیرساخت‌های روستایی، آموزشی، ورزشی، آبرسانی، فاضلاب شهری امروز بررسی و اجرای آن‌ها با تخصیص اعتبار به تصویب رسید.

معتمدیان با اشاره به سفر خود و مدیران کل اجرایی استان به بخش‌های مختلف شهرستان ارومیه گفت: مسایل و مشکلات این شهرستان به صورت کارشناسی در حوزه‌های مختلف احصا شده و با برگزاری جلسات کارشناسی، پیش مصوباتی در این خصوص داشته است.

رئیس شورای برنامه ریزی استان همچنین با اشاره به مصوبات اقتصادی در خصوص شهرستان ارومیه، یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های خوب شهرستان در حوزه اقتصادی، تسریع روند ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سرو - ارومیه و طی مراحل اداری، قانونی و جانمایی آن مورد بررسی و تصویب شورا قرار گرفت.

رئیس شورای برنامه ریزی استان با تاکید بر ضرورت شناسایی فرصت‌های شغلی جهت حمایت و ارائه تسهیلات به آنها، تاکید کرد: طرح‌هایی در حوزه‌های تجارت مرزی، فرآوری محصولات استراتژیک، چون سیب، توسعه صنایع دستی و کشت گلخانه‌ای در جلسه امروز بررسی و مصوباتی در این خصوص داشتیم.

انتهای پیام

نظر شما