مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین آماده می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۳۶۶۹۰۰
مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین آماده می‌شود
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین آماده می‌شود، گفت: این مهم اتفاق عظیمی است برای بخش فرهنگ این استان است.
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی در جلسه آمادگی مرز تمرچین برای تردد زائران در  فرمانداری پیرانشهر ضمن تبریک فرا  رسیدن هفته دولت از اقدامات صورت گرفته توسط ادارات در این مرز که نشانگر تلاش‌هایی بی وقفه و شبانه روزی بوده، تقدیر کرد.

وی آیین پیاده روی اربعین حسینی را یک اتفاق عظیم دانست که تاثیر آن در فرهنگ استان محسوس خواهد بود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تردد زائرین از مرز تمرچین نیازمند یک برنامه ریزی جدی و اجرای دقیق است، افزود: دستگاه‌های اداری و نظامی شهرستان باید از تمام امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات در راستای خدمات رسانی به زائرین استفاده کنند.  

وی با اعلام اینکه پیرانشهر میزبان زائرینی از تمامی استان‌ها در آبان اربعین حسینی خواهد بود، تاکید کرد: ظاهر شهرستان در شان این حرکت عظیم فرهنگی باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر توجه و مدیریت ترافیک درون شهری و جاده‌ای تاکید کرد و این مهم را نیازمند برنامه ریزی دقیق جهت کنترل هرگونه مشکل دانست.  

وی اجرای عملیات‌های باقی مانده را خواستار شد و یادآور شد: تسریع اجرای این اقدامات نیازمند یک عملیات جهادی از سوی ادارات کل و شهرستانی است.

معاون استاندار آذربایجان غربی توجه به تامین دارو و امکانات بهداشتی را در این مرز ضروری و بر تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز