دفاع مقدس اوج تبلور ایستادگی حق در برابر باطل

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۳۸۰۱۹۹
دفاع مقدس اوج تبلور ایستادگی حق در برابر باطل
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان اوج تبلور ایستادگی در برابر باطل بود و این ایستادگی در تمام دوران ملموس و آشکار بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان‌غربی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور مقامات و فرماندهان ارشد استانی و منطقه‌ای در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: موضوع تقابل حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته و در تمام دوران بوده و خواهد بود. این توصیه خداوند متعال در قرآن کریم است که یاران حق باید در برابر باطل و دشمنان دین همواره ایستادگی کنند.

وی افزود: ایستادگی مردم ایران اسلامی در هشت سال  دفاع مقدس نشان دهنده همین ایستادگی حق در برابر باطل بود که این موضوع در دوره‌های مختلف و با شکل‌های گوناگون ادامه داشته و همواره حق در برابر باطل پیروز خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، عنوان کرد: تقابل باطل با جبهه حق پایان پذیر نیست و طبق وعده الهی همواره این جبهه حق و حقیقت است که به عنوان پیروز در میدان نبرد حضور دارد.

وی گفت: آمادگی نیروهای مسلح در تمام دوران به عنوان نقطه اقتدار و افتخار مردم ایران بوده و امروز نیز شاهد این اقتدار هستیم که موجب مالیده شدن پیشانی ظلم بر خاک شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز