درپی حضور با بصیرت مردم استان در اجتماع امت رسول الله ؛ پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۳۸۱۰۹۹
درپی حضور با بصیرت مردم استان در اجتماع امت رسول الله ؛ پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی از حضور با بصیرت مردم استان در اجتماع امت رسول الله قدردانی کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی در اجتماع امت رسول الله بار دیگر ضمن محکوم نمودن اقدامات هنجارشکنانه برخی اغتشاشگران و عوامل ضد انقلاب در هتک حرمت به ساحت مقدس اسلام ،قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با شهیدان و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه (مدظله العالی) بر تداوم حرکت در مسیر رسول الله و شهدای گلگون کفن اسلام و انقلاب تاکید نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی در اجتماع امت رسول الله بار دیگر ضمن محکوم نمودن اقدامات هنجارشکنانه برخی اغتشاشگران و عوامل ضد انقلاب در هتک حرمت به ساحت مقدس اسلام ،قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با شهیدان و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه (مدظله العالی) بر تداوم حرکت در مسیر رسول الله و شهدای گلگون کفن اسلام و انقلاب تاکید نمودند.
بی شک این حرکت خودجوش مردم شهیدپرور در راهپیمایی روز جمعه و نیز تشییع پیکر پاک بسیجی شهید سید عباس فاطمیه همزمان با سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در صیانت از آرمانهای امام راحل، تلاش و فداکاری نیروهای نظامی،انتظامی و امنیتی و نیز حفظ وحدت و همدلی آحاد مردم، نقشه های شوم استکبار و ایادی آن را نقش برآب نمود.

بدین‌وسیله از مردم شریف و فهیم استان آذربایجان غربی که با حضور با بصیرت و حماسی خود خیالات باطل و اوهام خام دشمنان و اغتشاشگران را به یأس تبدیل کرده و وحدت، یکپارچگی و همدلی خود را به رخ دشمنان قسم‌خورده مام میهن کشیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم. به طور قطع با هوشیاری و درایت سربازان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد محکمی با اغتشاشگران، تحریک کنندگان و عناصر ضد انقلاب خواهد شد.
انشالله

      حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی                                     محمدصادق معتمدیان
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه                      استاندار آذربایجان غربی

 25cfcf93-515c-4f5d-916f-2038db5888e4

انتهای پیام

نظر شما