۹۷۸ واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی به اتمام نرسیده است

۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۳۹۵۹۹۵
۹۷۸ واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی به اتمام نرسیده است
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: دولت تمامی تلاش خود را برای اتمام واحد‌های باقی مانده به کار گرفته، اما متاسفانه این تعداد از واحد‌ها اکثرا دارای مشکل حقوقی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه اداره و کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به مشکلات مروبط به مسکن مهر نیز ورود کرده است، اظهار کرد: همکاری نکردن اعضا در تکمیل آورده، اختلاف مالی، طولانی شدن روند تمدید مشارکت مدنی تسهیلات پرداختی و طولانی بودن فرآیند تمدید مدت فعالیت شرکت‌های تعاونی از دلایل زمان‌بر شدن طرح مسکن مهر در استان است.

وی افزود: از واحد‌های مساکن مهری که باقی مانده ۶۰۰ واحد مشکل حقوقی دارد و ۳۷۸ واحد نیز عملا به دلیل عدم تمایل شرکت مجری به اتمام طرح، راکد مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، ۵١ هزار و ٩٠٨ واحد در در استان احداث شده، گفت: از این تعداد ۴٠ هزار و ٨٧١ واحد در شهر‌های بالای ٢۵ هزار نفر و ١١ هزار و ٣٧ واحد در شهر‌های زیر ٢۵ هزار نفر جمعیت احداث شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه برای اتمام و تحویل مساکن مهر این استان تخصیص یافته و در طرح‌های مسکن مهر هزینه شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز