آسفالت ۵۰۰ هزار متر از معابر شهری ارومیه

۱۴۰۱/۰۸/۲۸ - ۲۲:۴۷:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۰۹۸۳
آسفالت ۵۰۰ هزار متر از معابر شهری ارومیه
سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: از آغاز سال ۱۴۰۱ تاکنون ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، اکبر قلی‌پور روز شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهری ارومیه اظهار کرد: در هشت ماه گذشته از سال جاری بیش از ۱۴۰ معبر اصلی و فرعی در محلات ارومیه شامل ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی شده که بیش از ۴۰ درصد معابر در مناطق کم برخوردار شهری بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار تُن قیر در این طرح استفاده شده است، افزود: میزان ۴۰۰ تُن از این قیر را اداره کل راه و شهرسازی، یک سوم از قیر این طرح از یارانه‌ای وزارت کشور و مابقی را شهرداری ارومیه تولید کرده البته قیر سهم اداره کل راه و شهرسازی از سمت این نهاد به شهرداری هنوز تحقق نیافته است.

قلی‌پور با اشاره به جدول گذاری معابر نیز گفت: امسال ۲۶ هزار مترمربع از معابر ارومیه با ۱۰۵ میلیارد ریال پیاده رو سازی شده و میزان ۲۵ کیلومتر طول پیاده رو و خیابان‌ها نیز با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار جدول گذاری شده است.

سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه با اشاره به برنامه‌های آتی شهر ادامه داد: در صورت مساعد بودن اوضاع جوی و مناسب بودن شرایط آب و هوایی، ۲۵۰ هزار مترمربع از معابر شهری تا پایان سال آسفالت می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
نظرات
معرفت
|
-
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
آقایا ن لطفن به پارگها سربزنید از طرف پل آذربایجان سنگها از جا کنده شدهاند نزدیگ پرچمها وکنار شهر چای کنار پل فلزی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز