پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۴:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۳۴۰۵
پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج
استاندار آذربایجان غربی گفت: پنجم آذر، سالروز گرامیداشت و پاسداشت مردان و زنانی است که صادقانه و خاضعانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای حفظ، حراست و قداست انقلاب اسلامی جان در طبق اخلاص گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی بنقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، در متن پیام تبریک محمدصادق معتمدیان به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج آمده است، بسیجیان با گذشتن از جان خود تلاش می‌کنند انقلاب از گزند و آسیب دشمنان و بدخواهان مصون بماند و در این راه عاشقانه و مجدانه همچون شهیدان همت گمارده و توانسته‌اند امنیت این سرزمین را به درختی سترگ و مستحکم بدل کنند.

رهبر عزیزمان فرمودند: فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی است. بسیج به عنوان تفکری برگرفته از افکار و اندیشه های والا و راهگشای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که علاوه بر جانفشانی و ایثارگری در میدان دفاع و نبرد با متجاوزین، موجبات رشد، بالندگی و تعالی در عرصه‌های مهم علم و دانش، عمران و آبادانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را فراهم کرده به گونه‌ای که توسعه و پیشرفت و قرارگیری میهن اسلامی مان در زمره کشورهای برتر در منطقه و جهان مرهون و مدیون تلاش‌ها و از خودگذشتگی های این عزیزان است.

تجربه محرومیت زدایی و کمک به دستیابی به توسعه ای مبتنی بر عدالت گویای کارآمدی و اثرگذاری نهاد ارزشمند بسیج در تقویت خدمات رسانی به مردم بوده و امید بر این است که این رهاورد موفق بتواند افق هایی جدید در راستای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بگشاید.

اینجانب ضمن قدردانی و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های یکایک بسیجیان میدان‌های جهاد و تلاش برخود فرض می‌دانم فرا رسیدن روز بسیج، این شجره طیبه را به تمامی همکاران علی الخصوص برادران و خواهران بسیجی ام در سراسر استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض کنم.

امید آن دارم که با رحمت و الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) بتوانیم همچنان در مسیر اعتلای اسلام، پیشرفت و صلابت ایران عزیز بسیجی وار گام برداریم.

پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج ابن شجره طیبه به فرمان امام خمینی (ره) است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز