نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی: علمای اهل سنت در استان مانع سوء استفاده دشمنان شدند

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۲:۱۶
کد خبر: ۱۴۰۴۲۲۲
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی: علمای اهل سنت در استان مانع سوء استفاده دشمنان شدند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: در این حوادث، اکثر علمای اهل سنت با بصیرت خود مانع سوء استفاده دشمنان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: متاسفانه تعداد انگشت شماری از نفرات نیز تحت تاثیر قرار گرفته و زمینه را برای فرصت طلبی دشمنان فراهم کردند که امیدواریم هرچه سریع‌تر در رویکرد خود تجدیدنظر داشته باشند.

وی با قدردانی از رویکرد مدیران و مسوولان در اتفاقات اخیر، بیان کرد: مسوولان کشور در ایام فتنه از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تمام سعی دشمن این است که مردم ما را ناامید کرده و جوانان را از آینده مایوس کند، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هرکس ناامیدی را با حرف و عمل به جامعه تزریق کند، در صف دشمنان و هرکس امیدوار بودن به آینده را به مردم تزریق کند، طرفدار ایران است.

وی اظهار کرد: تمام فکر و ذکر دشمن ناامید کردن ماست و در ۴۳ سال اخیر هرکاری کردند نتوانستند نتیجه‌ای از تلاش خود بگیرند، به همین دلیل امروز به دنبال نا امید کردن مردم هستند؛ آنها تمام موفقیت‌های کسب شده کشور در عرصه‌های مختلف را ناچیز نشان می‌دهند درحالی که ایران در قدرت دفاعی و در حوزه‌های دیگر به جایگاه بالایی دست یافته و با سرعت پیش می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی از نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و دفاع از ملت ایران قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز