نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی: نقش ویژه بسیج در مقابله با اغتشاشات قابل تقدیر است

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۰۸:۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۴۰۴۷۳۶
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی: نقش ویژه بسیج در مقابله با اغتشاشات قابل تقدیر است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی، گفت: در ماجرای اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که بسیجیان نقش پررنگی در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس ایفا کردند و نقش بسیج در مقابله با اغتشاشات ستودنی و ویژه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار اعضای شورای روحانیت ارومیه با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: زحمات و از خودگذشتگی نیروهای امنیتی، مدافعان امنیتی و بسیجیان در مقابله با توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان ستودنی و قابل ستایش است.

وی افزود: شورای روحانیت و مجموعه‌های مدیریتی روحانیون آمادگی افزایش تعامل و ارتباط گسترده با بسیج و دیگر مجموعه‌های انقلابی را دارند و بر این عقیده هستیم که همراهی و همگامی بسیج با روحانیت موجب توسعه و پیشرفت در امور جامعه می‌شود.

نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌ غربی، عنوان کرد: در جریان اغتشاشات اخیر به وضوح شاهد بودیم که بسیج، روحانیت و نیروهای امنیتی مورد توهین دشمنان نظام قرار گرفتند و این نشان دهنده جایگاه والای این عزیزان است.

وی ادامه داد: وارونه کردن واقعیت‌ها توسط دشمن تنها به هدف ناامیدسازی مردم از انقلاب اسلامی است که در این مسیر با بصیرت و همراهی توده‌های مختلف مردم شاهد ناکامی دشمنان بوده‌ایم و همچنان نیز در این مسیر گام برمی‌دارند.

قریشی با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر برخی گروه‌ها، گفت: در استان آذربایجان‌ غربی صمیمیت و الفت بین علمای شیعه و سنی نسبت به سایر استان‌ها بیشتر و بهتر است، اما متاسفانه فضای مجازی به گونه‌ای القاء می‌کند که در بین علما اختلاف وجود دارد.

در این دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی نیز در سخنانی با اشاره به لزوم ورود بسیج به تمامی موضوعات جامعه، تشکیل اقشار مختلف بسیج از جمله طلاب و روحانیون را نشانه تخصصی بودن فعالیت‌ها برشمرد و خواستار ارتباط و تعامل بیشتر روحانیون با سطوح و رده‌های مختلف سپاه و بسیج شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، خاطرنشان کرد: روحانیون به عنوان پرچمداران فرهنگ و دین در جامعه هستند و حضور این قشر در عرصه‌ها و سحنه‌های مختلف برای بقا و ارتقای دینداری مردم الزامی است.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما