پرداخت تسهیلات توسط پست بانک به زلزله زدگان خوی

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۴۰۴۷۷۹
پرداخت تسهیلات توسط پست بانک به زلزله زدگان خوی
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای پرداخت فوری تسهیلات در مناطق زلزله زده خوی با اشاره به تواقف صورت گرفته با پست بانک، گفت: پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان مناطق زلزله زده روستایی شهرستان خوی از سوی این بانک در ۲ روز آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن استان اظهار کرد: دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات به زلزله زدگان و بازسازی این مناطق با اختصاص تسهیلات و کمک بلاعوض به کار گرفته است.

جعفر برزگر با اشاره به استقرار شعب پست بانک آذربایجان‌غربی در روستاها، افزود: باتوجه به این امر، همکاری مشترک برای رفاه روستاییان و سرعت بخشی در اعطای تسهیلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: پرداخت فوری تسهیلات ارزان قیمت برای جبران خسارت ناشی از زلزله در دستور کار قرار گرفته و مراحل آن در حال انجام است.

وی اقدامات دولت در بازسازی مناطق زلزله زده خوی را جهادی توصیف کرد و یادآور شد: کار اجرایی ساخت مساکن روستایی با سرعت در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از اجرای سقف ۱۵ واحد مسکونی در مناطق زلزله روستایی شهرستان خوی خبر داد و گفت: همچنین عملیات بتن ریزی فنداسیون ۲۵۰ واحد مسکونی در این مناطق پایان یافته است.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تعمیری و احداثی در قالب کمک بلاعوض دولت، اضافه کرد: تاکنون به یک هزار و ۲۱۱ واحد تعمیری و احداثی تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی پرداخت شده است.

برزگر با اشاره به تخصیص و پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده برای بازسازی واحدهای مسکونی تاکید کرد: ادامه فرایند ساخت و ساز نیازمند همکاری بانک‌های استان در تامین و پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی کمک به ساخت مسکن به مردم زلزله زده خوی است.

وی یادآور شد: با توجه به اقلیم منطقه امیدواریم بانک‌های عامل رفاه، ملت، مسکن و تجارت با تسریع در پرداخت این تسهیلات به پایان فرآیند ساخت و ساز پیش از شروع فصل سرما کمک کنند.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز