دادستان مهاباد: مرگ یکی از کشته شدگان مهاباد مشکوک است

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۵:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۴۷۸۸
دادستان مهاباد: مرگ یکی از کشته شدگان مهاباد مشکوک است
دادستان مهاباد گفت:در ارتباط‌ با علت مرگ مشکوک ۲ نفر در این شهرستان، پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات قضایی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، پوراکبر دادستان شهرستان مهاباد در ارتباط با علت فوت فردی به نام شورش نیکنام در این شهرستان اظهار داشت: سلیمان نیکنام معروف به شورش نیکنام چند روز اخیر به علت اصابت تیر در بیمارستان سیدالشهدا ارومیه بستری بوده که شب گذشته (۶ آذر) فوت کرد و پس از بررسی جسد متوفی توسط پزشکی قانونی ارومیه جواز دفن صادر و تحویل خانواده گردیده تا مراسم تدفین انجام شود.

دادستان مهاباد تاکید کرد: در رابطه با علت مرگ مشکوک این فرد، پرونده قضائی تشکیل شده و تحقیقات قضائی ادامه دارد.

وی افزود: محمدامین خدیری پور معروف به شمال خدیری پور نیز به جهت اصابت گلوله در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه بستری بوده که در چند روز اخیر فوت کرد و پس از بررسی جسد توسط پزشکی قانونی جواز دفن صادر و توسط خانواده‌اش در روستایی در مهاباد دفن شده است.

پوراکبر بیان کرد: مطابق تحقیقات به عمل آمده، تاکنون هیچ گونه مستندی در رابطه با اینکه نامبردگان توسط نیروهای امنیتی مورد اصابت گلوله قرار گرفته باشند ارائه نشده است.

دادستان مهاباد اضافه کرد: خانواده محمدامین (شمال) خدیری پور به یکی از دوستان وی مظنون هستند و احتمال دارد شخص مظنون در قتل وی نقش داشته باشد،شخص مظنون دستگیر و با صدور قرار بازداشت جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار ضابطین قضائی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز