تسلط نیروهای مسلح در مرزهای آذربایجان غربی امنیت را به ارمغان آورده است

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۹:۱۸
کد خبر: ۱۴۰۵۸۶۲
تسلط نیروهای مسلح در مرزهای آذربایجان غربی امنیت را به ارمغان آورده است
استاندار آذربایجان غربی گفت: اشراف و تسلط نیروهای مسلح به مرزها، ثبات و امنیت را برای استان به ارمغان آورده و توطئه های متعدد دشمنان در مرزهای آذربایجان غربی را ناکام گذاشته است.
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در آیین معارفه و تکریم رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی استان، افزود: علیرغم مرزهای طولانی آذربایجان غربی با کشورهای همسایه، با اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی، امروز استان از امنیت مناسب و بالایی برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به اینکه صیانت از مرزهای استان با وجود تمامی محدودیت ها، به صورت شبانه روزی تداوم دارد، خاطرنشان کرد: امروز سنگرهای دفاعی آذربایجان غربی، با اقتدار نیروهای مسلح از مرزها فراتر رفته و در عمق کشورهای منطقه برقرار شده است.

استاندار آذربایجان غربی نقش کلیدی اشراف اطلاعاتی به منطقه در پیشگیری از بسیاری از توطئه ها را نیز یادآور شده و افزود: با تعامل و هم افزایی بین نیروهای مسلح، امنیتی و دستگاه قضایی آذربایجان غربی، توطئه ها علیه استان و کشورمان خنثی شده است.

معتمدیان همچنین به توطئه های اخیر جهت به اغتشاش کشیدن و ناامن سازی استان اشاره کرده و یادآور شد: با همدلی و اقدام به موقع نیروهای مسلح، امنیتی و قضایی، آرامش و امنیت کامل امروز در آذربایجان غربی برقرار است.

وی در ادامه به همراهی و همکاری نیروهای مسلح در بحران ها و بلایای طبیعی چون زلزله و مقابله با بیماری کرونا اشاره کرده و افزود: نیروهای مسلح همواره نقشی بی بدیل در همراهی با محرومیت زدایی و توسعه استان داشته اند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم، اولویت اصلی سیستم قضایی است، تصریح کرد: اقتدار حکیمانه نیروهای مسلح، نیازمند پشتیبانی قانونی و حقوقی بوده و در رسیدگی به تخلفات، حقوق شهروندی و احقاق حق همواره مورد توجه باشد.

انتهای پیام
 
خبرنگار : علی غیور
نظر شما