اختصاص ۶۰ میلیارد ریال جهت اجرای فیبر نوری اشنویه - نقده

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۷۴۵۸
اختصاص ۶۰ میلیارد ریال جهت اجرای فیبر نوری اشنویه - نقده
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: پروژه اجرای فیبر نوری اشنویه - نقده با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال اختصاص یافته، در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، چنگیز نوری در اشنویه اظهار کرد: این پروژه به ایجاد زیرساخت‌های واحدهای صنعتی در مسیر شهرستان اشنویه - نقده و ایجاد زیرساخت‌ها در اشنویه کمک می‌کند.

وی افزود: ظرفیت‌های لازم جهت توسعه و واگذاری شبکه FTTH در اشنویه ایجاد شده که پیش بینی می‌شود حدود چهار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این راستا انجام شود.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی ادامه داد: طبق اقدامات صورت گرفته و توسعه شبکه FTTH در اشنویه بهره برداری اولیه تا پایان سال آغاز می‌شود.

نوری اضافه کرد: یکی دیگر از پروژه‌های اجرا شده در شهرستان اشنویه واگذاری سرویس VDSL است که حدود یک میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل آن هزینه شده است.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی توسعه زیرساخت های فیبرنوری در استان را حق مشترکین مخابرات عنوان کرد و گفت: این حق مردم استان است که از این سرویس‌های با کیفیت بهره مند باشند و ما نیز مصمم به توسعه آن در مناطق مختلف و جلب رضایت مشترکین هستیم، البته توسعه زیرساخت‌ها و واگذاری سرویس VDSL همچنان در حال انجام است.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما