مطالبه مردمی تغییر مدیریتی در بدنه اجرایی دولت

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۷:۴۷
کد خبر: ۱۴۰۹۰۱۴
مطالبه مردمی تغییر مدیریتی در بدنه اجرایی دولت
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی گفت: تغییرات مدیریتی در بدنه اجرایی دولت، امروز به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، عبدالله مددی با تاکید بر انتصاب مدیران توانمند با روحیه جهادی و انقلابی در سطوح مختلف مدیریتی، افزود: در چرخه جا به جایی و دست به دست شدن قدرت و مسوولیت ها، انتخاب و تغییر مدیران، کاملاً طبیعی و یک روال عادی در ادوار مختلف و دولت‌ها بوده است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه مردمی و شعارهای دولت سیزدهم، اظهار کرد: مردم از این دولت انتظار تغییرات محسوس در زندگی و معیشت خود دارند و این امر نیازمند انتصاب مسوولان متعهد و کارآمد با روحیه انقلابی و جهادی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی به گذشت بیش از یکسال از عمر دولت مردمی و خدمتگزار نیز اشاره کرد و گفت: مردم خواستار حل مشکلات اساسی جامعه توسط مدیران باکفایت، همراه و همدل با سیاست‌های دولت سیزدهم هستند و کسانی که نمی‌توانند در این چارچوب گام برداشته و خود را وقف خدمت بی منت کنند، باید جای خود را به افراد کارآمد دهند.

مددی همچنین تاکید استاندار آذربایجان غربی بر انتخاب مدیران جدید در استان با نگاهی نو را یادآور شد و اضافه کرد: روند انتخاب مدیران کارآمد و تحول گرا بر حسب مقتضیات و ضرورت ها ادامه داشته و اگر در جا به جایی و انتصاب مدیران اجرایی براساس وظایف قانونی عمل شود، مشکل و ناهماهنگی به وجود نخواهد آمد.

وی در ادامه وجود هرگونه فاصله بین مردم و مسوولان در نظام اسلامی را غیرقابل قبول دانست و یادآور شد: مدیران دولت مردمی باید با حضور فعال در بین آحاد جامعه و شنیدن نظرات و مسایل مردم، مخلصانه در مسیر تامین مطالبات و رفع مشکلات گام بردارند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی همچنین ابراز امیدواری کرد با عزم دولت سیزدهم برای خدمتگزاری و پاسخ به مطالبات مردمی، به زودی شاهد تغییرات محسوس در زندگی و کسب و کار مردم خواهیم بود.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز