هدف دولت سیزدهم بهبود زیر ساختها در مناطق محروم و حاشیه نشین آذربایجان غربی است

۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۰۷:۲۹:۲۸
کد خبر: ۱۴۱۵۴۷۹
هدف دولت سیزدهم بهبود زیر ساختها در مناطق محروم و حاشیه نشین آذربایجان غربی است
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه های استان برای رفع محرومیت از مناطق حاشیه نشین و محروم گفت: با تلاشهای صورت گرفته و توجه به توسعه زیرساخت ها در این مناطق، شاهد بهبود وضعیت معیشتی و رفع مشکلات در حوزه زیرساختی در این مناطق خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، رضا ابراهیمی در جلسه شورای نهادهای حمایتی استان که در قالب طرح های محرومیت زدایی برگزار شد، با تاکید بر توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی در کنار توسعه زیرساخت ها در مناطق محروم و حاشیه نشین، افزود: ضروری است نهادهای فرهنگی و اجتماعی نیز به صورت فعالانه در مناطق محروم و حاشیه شهرها همزمان با توسعه ‌بحث‌های زیرساختی، حضور داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تداوم برنامه های محرومیت زدایی در استان اظهار کرد: اصل طرح های محرومیت زدایی که چند ماهی است در استان و شهر ارومیه اجرا شده، پرداختن به بحث زیرساخت‌ها و انجام کارهای لازم برای تسریع در خدمات رسانی به مردم ساکن در مناطق کم برخوردار شهرهای مختلف است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین ادامه داد: این اقدام از کوی سالار از محلات کم برخوردار ارومیه و ‌با حضور مستقیم و میدانی استاندار آذربایجان غربی شروع شده و پس از آن در محله کشتارگاه، اسلام آباد و ‌دیگر مناطق محروم و حاشیه این شهر ادامه یافته تا با رفع نواقص و ‌محرومیت‌های زیرساختی، اقدامات لازم در جهت بهبود شرایط زندگی در این محلات انجام شود.

ابراهیمی یادآور شد: در زمینه رفع محرومیت‌های مرتبط با زیرساخت‌های آموزشی و اجتماعی، ایجاد مدرسه، مکان‌های ورزشی و ‌خدماتی در این محلات در دستور کار قرار گرفته و بخشی از تصمیمات نیز اجرایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات رفاهی برای ساکنان مناطق محروم تاکید کرد: همزمان با توسعه زیرساخت‌های محرومیت زدایی، شورای هماهنگی نهادهای حمایتی نیز مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اعلام اینکه برگزاری جلسه محرومیت زدایی نباید در مرکز استان متمرکز باشد، افزود: برنامه ریزی شده تا در آینده نزدیک این برنامه مهم که مورد توجه دولت مردمی سیزدهم نیز است، در سایر شهرستان‌های استان برگزار شود تا مسائل فرهنگی، معیشتی و ‌محرومیت‌های زیرساختی آن مناطق مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام

 

خبرنگار: علی غیور 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز