کشف بیش از ۹۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در ارومیه

۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۰۸:۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۴۲۱۴۰۹
کشف بیش از ۹۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در ارومیه
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۹۶ هزار عدد انواع مواد محترقه طی عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان در ارومیه، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط اشخاصی در سطح شهرستان ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت و ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی متهم، منزل وی را در یکی از محلات شهر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل، ۹۶ هزار و ۴۰۴ عدد انواع مواد محترقه، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش درخواست کرد: شهروندان کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

 

خبرنگار: علی غیور 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز