تهیه نقشه کاداستر ۶۱۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اجرایی شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۴:۳۵
کد خبر: ۱۴۲۷۰۴۴
تهیه نقشه کاداستر ۶۱۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اجرایی شد
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : تاکنون ۶۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در راستای اجرای طرح کاداستر محدوده‌های مالکیتی کشاورزان نقشه برداری شده و اطلاعات مالکیتی و توصیفی قطعات نیز اخذ شده است که عملیات اجرایی کاداستر ۶۱۵ هزار هکتار از اراضی خاتمه یافته است .

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،مجتبی قلنجی با اشاره به وضعیت اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی در استان اظهار کرد: برای حدود ۶۵ درصد اراضی کشاورزی استان نقشه هایی برای جانمایی در سامانه جامع حد نگاری سازمان ثبت اسناد و املاک تهیه و ارسال شده است.

وی عنوان کرد: با پایان طرح کاداستر برای مالکان اراضی کشاورزی سند تک برگی صادر می‌شود که این کار نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت، همچنین می توان علاوه بر تثبیت مالکیت، اطلاعات ارزشمند دیگری رابه منظوراستفاده در سایر بخشها و برنامه ریزی هان کلان در بخش کشاورزی ارائه کرد.

وی یادآور شد: طرح کاداستر یا حدنگاری با هدف نقشه‌برداری با جزئیات کامل و تعیین تکلیف مالکیت اراضی اجرا می‌شود و با اجرای این طرح مشخصات اراضی نظیر مساحت، کاربری، مشخصات رقومی، ثبتی در بانک کاداستر سازمان ثبت و بارگذاری می‌شود.

لازم به ذکر است که از مورخه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۱ ، تهیه نقشه کاداستر اراضی کشاورزی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان ثبت اسناد و املاک  استان تفویض اختیار شده است .

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز