استاندار آذربایجان‌غربی: از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شاهین دژ استفاده می‌شود

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۰:۳۶
کد خبر: ۱۴۲۸۰۲۷
استاندار آذربایجان‌غربی: از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شاهین دژ استفاده می‌شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت از تمام ظرفیت‌های قانونی و منابع مالی مختلف برای تکمیل پروژه ها در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان امروز در ادامه بیست و دومین سفر شهرستانی خود، در جمع مردم شهر کشاورز از توابع شاهین دژ افزود: هفته دولت امسال میزان اختصاص اعتبارات عمرانی با رشد ۳۷ برابری نسبت به هفته دولت سال گذشته، به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسید که نشان از عزم دولت در تکمیل پروژه های عمرانی دارد.

وی با اشاره به فشار ظالمانه استکبار جهانی علیه مردم ایران، اضافه کرد: قدرت و صلابت جمهوری اسلامی در منطقه موجب شده دشمنان از توطئه‌های مختلف برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کنند که تاکنون با حمایت مردم این توطئه ها نقش برآب شده است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین تصریح کرد: امروز اقتدار نظام اسلامی به جایی رسیده که سنگرهای دفاعی ما به کیلومترها خارج از کشور گسترش یافته و تحمل این صلابت برای دشمنان آزاردهنده است.

معتمدیان به سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی نیز اشاره کرده و گفت: دستاورد این سفر بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات بوده که از این میزان، ۳۰ هزار میلیارد در بخش اقتصادی و ۲۰ هزار میلیارد نیز مربوط به پروژه های عمرانی است.

photo_2023-01-26_09-49-00 (2)

وی در ادامه با بیان اینکه سفرهای شهرستانی در جهت شناسایی ظرفیت و پتانسیل مناطق مختلف استان صورت می گیرد، افزود: با حضور میدانی و کار کارشناسی، تلاش می کنیم شاخص های توسعه یافتگی را در سطح استان ارتقاء دهیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین تاکید کرد: پروژه های عمرانی و خدماتی در دست اجرا باید با مشورت و در راستای مطالبات مردمی باشد تا مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و رضایت آنان را جلب کند.

معتمدیان در پایان خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی استانی با ثروت و منابعی قابل توجه است که اگر به زیرساخت های آن توجه لازم انجام شود، عقب ماندگی ها جبران خواهد شد.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز