حضور ۱۰۱ تیم ارزیاب و کارشناس فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۶:۰۸
کد خبر: ۱۴۳۰۰۶۲
حضور ۱۰۱ تیم ارزیاب و کارشناس فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ارزیابی میزان خسارت واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده شهرستان خوی توسط کارشناسان ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بصورت سه شفیت ادامه دارد .

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،جعفر برزگر با بیان اینکه از نخستین ساعات پس از زلزله کارشناسان ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق کانون‌ زلزله حضور دارند، افزود: با افزایش تیم های کارشناسی ارزیابی این بنیاد به ۸۹تیم، ارزیابی میزان خسارات وارده به واحدهای مسکونی در ۷۰ روستای متاثر از زلزله و دوشهر خوی و فیرورق ادامه دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ادامه روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی در ۱۳ مهرماه نیز افزود: ۱۲ تیم از کارشناسان فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور در روستاهای بخش مرکزی شهرستان خوی بر ادامه روند بازسازی واحدهای مسکونی احداثی در زلزله ۱۳ مهرماه در این شهرستان نظارت دارند.

برزگر اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و شرایط منطقه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تمامی توان در ارزیابی واحدهای خسارت دیده مناطق زلزله زده روستایی و شهری پای کار است و به خدمات رسانی به شهروندان زلزله زده خواهد پرداخت.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

نظر شما