سردار جهانبخش : خدمت به مردم برای پلیس افتخار است

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۵:۲۲
کد خبر: ۱۴۳۰۳۱۴
سردار جهانبخش : خدمت به مردم برای پلیس افتخار است
فرمانده انتظامی استان با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان خوی گفت: خدمت به مردم برای پلیس افتخار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان خوی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله اخیر در شهرستان خوی، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ارائه هر گونه خدمات مطلوب امنیتی، انتظامی، ترافیکی،مشاوره ای و امدادی در مناطق زلزله زده استان پیش بینی و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در جهت تأمین امنیت و پیشگیری از سرقت مناطق زلزله زده تمهیدات لازم اندیشیده شده و تعداد ۳ گروهان از نیروهای یگان ویژه به منطقه زلزله زده اعزام شده است ، تأکید کرد: علاوه بر اینکه تأمین نظم و امنیت در مناطق آسیب دیده از زلزله را به عنوان یک اولویت جدی دنبال و عملیاتی می کنیم، با بسیج و اعزام نیرو، گسیل امکانات و تجهیزات لازم از همه رده ها و پلیس های تخصصی در کنار هموطنان عزیزمان خواهیم بود.

سردار جهانبخش ضمن هشدار به افرادی که سعی در برهم زدن بار روانی و تشویش اذهان عمومی دارند، تأکید کرد: پلیس فتا و پاوا استان به صورت شبانه روزی تمامی تحرکات مجازی را رصد نموده و با افرادی که در این شرایطی که همنوعانمان نیاز به آرامش دارند، سعی در تشویش اذهان عمومی، افزایش بار روانی، بی تأثیر جلوه دادن اقدامات صورت گرفته و انتشار اخبار و مطالب کذب دارند، برابر قانون قاطعانه برخورد می نماید.

فرمانده انتظامی استان افزود: از همان دقایق اولیه وقوع زلزله، پلیس ضمن تلاش برای تأمین و برقراری نظم و امنیت، اقدامات لازم را برای سرعت بخشی به خدمات دهی، امدادرسانی و رسیدگی به هموطنان آسیب دیده را در دستور کار خود قرار داده اند و این روند تا بازگشت شرایط به حالت عادی ادامه دارد.

وی یادآور شد: کارکنان انتظامی یاور و مددکار مردم زلزله زده بوده و این اقدامات پلیس در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارتقاء سرمایه اجتماعی پلیس در جامعه است.

سردار جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد : با حضور در مناطق زلزله زده این اطمینان را به مردم عزیز دادیم که در کنار سایر نهادهای امدادی و دستگاهای درگیر در این مأموریت، فقط به امنیت، آرامش، سلامت و رفع مشکلات مردم عزیز فکر می کنیم و این انتظار را از مردم عزیز داریم تا با پلیس و سایر دستگاه ها که در این مناطق به صورت مستمر حضور پیدا می کنند، همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

 
خبرنگار : علی غیور
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز