قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌غربی

اماکن اقامتی استان با ظرفیت ۱۶ هزار نفر پذیرای مهمانان نوروزی است

۱۳۹۴/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷:۲۶
کد خبر: ۲۷۳۶۳۹
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، هادی بهادری معاون امور عمرانی استاندار و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان امروز به همراه جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، در بازدید از هتل آریای ارومیه، اظهار داشت: یکی از زمان‌هایی که مسافران و مهمانان، از اقصی نقاط ایران اسلامی به آذربایجان‌غربی سفر می‌کنند ایام نوروز بوده و در این ایام مراکز اقامتی اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مهمان‌سراهای ادارات، کمپ‌ها و محل‌های اسکان فرهنگیان که توسط آموزش و پرورش پیش‌بینی شده آماده خدمت‌رسانی به هموطنان و هم استانی‌ها می باشد.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌غربی گفت: خوشبختانه امسال موقعیت مناسبی برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی فراهم شده و راهنمایان گردشگری در جاده‌ها مستقر شده‌اند و حتی تمامی دستگاه‌ها اعم از اورژانس، هلال احمر، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش و پلیس راه، دست در دست هم داده‌ تا با همکاری یکدیگر نوروزی به یاد ماندنی برای مسافران رقم بزنند.
 
بهادری با اشاره به ظرفیت مراکز اقامتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در مجموع هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان از ظرفیت پذیرش ۵ هزار نفری و مدارس استان از ظرفیت پذیرش ۱۱هزار نفر خانواده فرهنگی برخوردار است که در مجموع هم‌اکنون ظرفیت اقامتی استان به ۱۶ هزار نفر رسیده است.
 
وی تصریح کرد: امسال ۸۲ مدرسه با یک هزار و ۲۱۰ کلاس درس، آماده پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی در سراسر استان است.
 
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌غربی بیان کرد: تا پایان دومین روز از فروردین امسال، ۳۵ هزار نفر روز اقامت، در استان به ثبت رسیده است.
 
بهادری به آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از اماکن گردشگری استان دیدن کردند.
 
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه از سه ماه گذشته با تشکیل ستاد اجرایی خدمات استان همه دستگاه ها بسیج شده و از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند.
 
بهادری تصریح کرد: حوزه گردشگری از ظرفیت های بسیار بزرگ استان برای اشتغال و درآمدزایی برخوردار بوده و حتی استاندار آذربایجان غربی نیز تاکید فراوانی بر استفاده از ظرفیت های این حوزه دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز