توزیع کیسه های زباله رایگان در خروجی های شهر ارومیه به مناسبت روز طبیعت

۱۳۹۴/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۶:۴۱
کد خبر: ۲۷۴۵۲۰
همزمان به روز طبیعت، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اقدام به توزیع کیسه های زباله در خروجیهای شهر ارومیه برای حفظ و صیانت از محیط زیست می نماید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی و به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه مطابق سنوات گذشته در 9 خروجی شهر ارومیه شامل: جاده بند، جاده بالانج (انتهای بلوار ساوالان)، جاده مهاباد، جاده دریا (چی چست)، جاده شهید کلانتری، جاده سرو، جاده انهر، جاده خطایلو (انتهای رودکی) و جاده سلماس اقدام به توزیع رایگان کیسه های زباله برای شهروندان ارومیه می کند.

بر این اساس شهروندان می توانند ضمن استفاده از این کیسه های زباله برای جلوگیری از آلودگی طبیعت و محیط زیست در مسابقه پیامکی درج شده بر روی کیسه ها که از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 فروردین روز 13 فروردین شرکت کنند که به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهداء می شود.

همچنین با توجه به استقبال گسترده شهروندان ارومیه ای از طرح جمع آوری زباله های خشک که عواید آن به حمایت از بیماران سرطانی اختصاص می یابد ایستگاههایی در مسیرهای فوق الذکر برای دریافت زباله های خشک شهروندان مستقر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز