در جلسه‌ای با حضور مدیرکل سیاسی استانداری:

بخشدار بخش محمدیار شهرستان نقده معرفی شد

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۶:۱۹
کد خبر: ۲۷۴۸۶۸
در جلسه‌ای با حضور مدیرکل سیاسی استانداری، بخشدار بخش محمدیار شهرستان نقده معرفی شد.

1111

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل سیاسی استانداری، بخشدار بخش محمدیار شهرستان نقده معرفی شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی فرمانداری نقده، در جلسه شورای اداری شهرستان نقده که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن جلسات بخشداری محمدیار برگزار شد، بخشدار بخش محمدیار شهرستان نقده معرفی شد.

علی مصطفوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری در این جلسه با تاکید بر لزوم زمینه سازی مسئولین برای تحقق شعار سال 94 افزود: مسئولین باید با شناسایی پتانسیل و استعدادهای شهرستان، زمینه ایجاد اشتغال جوانان را فراهم آورند و دولت را در این زمینه کمک کنند .

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نیز گفت: در سال 94 انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و باید مسئولین با رعایت قانون و اصل بی طرفی و امانت داری، زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را فراهم آورند.

فرماندار نقده نیز در این جلسه گفت: اقدامات خوب و موثر دولت تدبیر و امید در راستای رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب موجب افتخار و آرامش مردم ایران شده است و امروز ابرقدرتهای جهانی با زبان تکریم با مردم ایران سخن می گویند .

فرامرزی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات زیاد از جمله تحریم ها و کاهش قیمت نفت با مدیریت خوب توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

وی همچنین تاکید کرد: تمامی مسئولین باید با سعی و تلاش شبانه روزی موجبات تحقق شعار سال و زمینه حضور مردم در عرصه های مختلف را فراهم آورند.

فرماندار نقده در ادامه افزود: حضور مردم در عرصه های مختلف در سالهای بعد از انقلاب موجب دوام و پایداری انقلاب اسلامی شده لذا مسئولین به عنوان خدمتگزار مردم، باید زمینه سازی برای حضور همه جانبه مردم در عرصه گوناگون را در دستور کار خود قرار دهند.

فرامرزی همچنین گفت: مسئولیت به عنوان یک امانت الهی در دست مسئولین است و مسئولین باید با امانتداری قدر فرصت بوجود آمده را بدانند و با همدلی و وحدت و با صداقت در رفتار و گفتار و عمل به گفته های خود در راستای جلب بیش از پیش اعتماد مردم سعی و تلاش کنند .

در ادامه جلسه با حکم استاندار آذربایجان غربی، "محرم ملازاده" به عنوان بخشدار جدید بخش محمدیار شهرستان نقده معرفی و از خدمات و زحمات "یوسف بابائی" سرپرست قبلی بخشداری محمدیار تجلیل شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز